piątek, 20 grudnia 2013

Manicure kawiorowy ...kit czy hit?



Drobne , błyszczące perełki na naszych paznokciach wydają się być genialnym pomysłem. Swojego czasu taki manicure był hitem. Ja ten zestaw mam już od dłuższego czasu, sprezentowała mi go mama ;) Leżał i leżał w szafce, użyłam go około trzech razy. Zapomniałam o nim i przypomniało mi się dopiero wczoraj.Zainspirowały mnie zdjęcia przepięknie ozdobionych paznokci krążące w internecie i postanowiłam dać mu jeszcze jedną szansę. Jak wykonać taki manicure? Czy można z nim normalnie funkcjonować? Czy jest trwały? Zapraszam dalej ;)


Mój zestaw kosztował ok.10 zł, nabyty został w pasażu kosmetycznych w Tesco. W zestawie znajduje się lakier bazowy, ''kawior'', oraz lejek, który ma za zadanie ułatwić nam wsypanie wysypanych perełek z powrotem do opakowania. 
Jak wykonać taki manicure? Oczywiście z tyłu opakowania znajduje się instrukcja użycia ;)

  1. Nałożyć dwie warstwy lakieru bazowego
  2. Gdy paznokcie nadal sa mokre, wysypywać na nie ''kawior''
  3. Następnie dociskamy perełki, żeby przytwierdziły się na dobre
  4. Zsypujemy pozostałe perełki z powrotem za pomocą lejka
  5. Czekamy od 15-20 minut
  6. Gotowe! Kawiorowy manicure gotowy!
Wszystkie kroki wykonane-jak prezentuje się efekt końcowy?

Moja opinia :
Kawiorowy manicure na pewno jest oryginalnym pomysłem na udekorowanie naszych paznokci. Nie zdaje on jednak egzaminu na codzień - gdy z takimi paznokciami poszłam na uczelnię i notowałam, musiałam uważać żeby perełki nie odpadały, co robiły mimo wszystko. W moim wypadku wystarczyło zahaczyć o coś ręką, i już kilka perełek odpadało.Moim zdaniem jest to super rozwiązane np. na Sylwestra, na wyjście, na imprezę. Na codzień-nie,nie,nie... Argumentem na nie jest także to, że ciężko pokryć paznokcie idealnie ''kawiorem''.Widać prześwity, kuleczki nie zawsze chcą trzymać paznokcia w każdym miejscu, pomimo tego, że nakładane są na mokrego paznokcia. Ale może po prostu mi brak cierpliwości do takiego manicure, bo chciałabym żeby było idealnie i żeby się trzymało ;)

A jak u Was? Próbowałyście, lubicie, nienawidzicie? ;)

4 komentarze:

  1. Racja, myślę, że to manicure bardziej na wyjścia:) Nie wyobrażam sobie w czymś takim sprzątać :P. A robię to często!
    Sama firma jest bardzo młoda, istnieją na rynku chyba dopiero 2 lata:)
    Tak, kolo 01 jest jasny, może nie aż tak meeega, ale dobrze się wtapia, nie odznacza się:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na uczelni i podczas sprzątania dostawałam szału, wszędzie te perełki odpadały ;/

      Usuń
  2. nigdy nie próbowałam, bo jestem leniem i tak bawić mi się nie chce ;) czego z jednej strony żałuję, bo efekt na paznokciach straasznie mi się podoba! ale z drugiej strony słyszałam właśnie, że te kuleczki szybko odpadają, więc może niewielka strata? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moje oko niewielka, nadenerwowałam się tylko :P No i prawda, baaaaardzo odpadają

      Usuń