środa, 18 grudnia 2013

Mój pierwszy Shinybox- Grudzień 2013


W końcu Shinybox zawitał i u mnie! Ciężko było mi omijać wszystkie posty ukazujące jego zawartość, oj kusiło! Ale na szczęście udało mi się nie podglądać co do mnie przyjedzie i zrobić sobie samej miłą niespodziankę ;) Jest to mój pierwszy Shinybox, ale na pewno nie ostatni! No ale czas przejść do najważniejszego....Co było w środku?


Na początek oczywiście informacja co znajdziemy w środku .Na kolana powaliła mnie stylistyka pudełka, jest ono po prostu prześliczne i bardzo poprawia humor ;)

Po rozwinięciu pięknego czerwonego papieru oczom ukazuje się:


Co znalazłam w Shinyboxie?
-przede wszystkim kupony zniżkowe: 
 1. 10% rabatu na zakupy w www.intershore.com.pl
 2. 15% rabatu na zakupy w katalogmarzen.pl
 3.voucher 100 zł na zakupy do answear (przy zakupie za 300zł)

- Łagodzący żel do mycia twarzy firmy Organique

- Krem do rąk Anatomicals

-Bibułki matujące z pudrem, Marion
-
- Chenice Kerabond, Zestaw 3 fazowej rekonstrukcji włosów

- Błyszczyk Loreal Glam Shine Fresh

W moim wypadku wszystko poza błyszczykiem trafione :D Bardzo cieszy mnie żel do mycia twarzy, ostatnio z braku czasu na zakupy używałam jakiegoś dziwnego mleczka które wysuszało trochę skórę...Oby bibułki matujące sprawdziły się, byłyby przydatnym elementem mojej kosmetyczki. A krem do rąk? Strzał w dziesiątkę (co z tego że to już trzeci tej ''zimy'') :P

A co Wam najbardziej się spodobało w Grudniowym Shinyboxie?

Na zakończenie miłość moich ostatnich dni-zielona herbata z kawałkami cytryny i grejpfruta...Mniaaaaam :)



4 komentarze:

  1. Też się skusiłam na Shinybox, w moim znalazłam peeling Organique, który od dawna chciałam wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tylko trochę smutno było że nie dostałam peelingu właśnie :( To ten kawitacyjny, jak się sprawuje?

      Usuń
  2. Jak dla mnie to całkiem udany box :) Fajnie, że jest tyle pełnowymiarowych produktów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po takim pudełku zdecydowałam się na subskrypcję :D

      Usuń