niedziela, 12 stycznia 2014

Hydrain 3 hialuro- krem do twarzy o dogłębnym działaniu( SPF 15) Dermedic

Mój pierwszy krem firmy Dermedic- krem nawilżający o dogłębnym działaniu wpadł w moje ręce na promocji w Superpharmie za 25 zł. Od razu wylądował w moim koszyku, ze względu na kwas hialuronowy i wodę termalną. W promocji prezentem był koncentrat balsamu nawadniającego skórę-czemu nie ;)  Chyba 2 dni po zużyciu kremu los znowu się do mnie uśmiechnął- tym razem w aptece, podczas kupowania kremu z filtrem zauważyłam zestaw w promocji- krem i maska nawadniająca, cena- zamiast ok 80 zł- 40zł. 
Uległam...  Dziś pierwszy z nich - Krem do twarzy :)


Dermedic, Hydrain 3 Hialuro, Krem nawilżający o dogłębnym działaniu SPF 15


Od producenta:
Dermedic Hydrain 3 Hialuro krem nawilżający o dogłębnym działaniu SPF-15 zawiera składniki aktywne: woda termalna, kwas hialuronowy, hydroveg VV, filtry ochronne UVA, UVB – SPF 15, gliceryna, alantoina. Przywraca skórze naturalną zdolność nawilżania oraz zatrzymuje wodę w naskórku.
Ogranicza transepidermalną utratę wody, zapewniając równowagę hydrolipidową w naskórku.
Intensyfikuje i wydłuża nawadnianie. Zawiera wodę termalną ze źródeł Uniejowa.
Wygładza skórę. Nie zatyka porów. Nie pozostawia tłustego filmu.
Doskonały pod makijaż.

Skład: Aqua, Octocrylene, C 12-15 Alkyl Benzoate, PEG-100 Stearate (and) Glyceryl Stearate, Glycerin, Hydrogenated Polydecene, Stearyl Alcohol, Isohexadecane, Caprylic/Capric Triglyceride, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol, Sodium Hyaluronate, Urea, Diglycerin, Sodium PCA, Hydrolyzed Wheat Protein, Sorbitol, L-Lysine, Allantolin, Lactic Acid, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Polyacrylamide (and) C13-14 Isoparaffin and Laureth-7, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Stearic Acid, PEG-8 (and) Citric Acid, Parfum, Benzyl Alcohol (and) Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone.  

Moja opinia :

Opakowanie : Krem zamknięty jest w higienicznym, szklanym słoiczku, co oczywiście oceniam na plus. Dosyć łatwo było mi wydobyć resztki kosmetyku. Jedyną wadą wydaje mi się być to, że słoiczek jest dosyć ciężki. Zdarzyło się, że słoiczek spadł mi na ziemie, na szczęście jest on solidny i nic się nie potłukło



Wydajność : Przy używaniu kremu 2x na dobę (gdzie na noc była to dosyć gruba warstwa) krem starczał mi na około 2 miesiące. Teraz używam kremu gdy moja skóra tego potrzebuje,czasem na noc- drugi słoiczek mam naprawdę dość długo, więc przy takie wydajności regularna cena nie jest nieopłacalna 



Konsystencja : Lekka ale treściwa, nie zauważyłam zapychania, idealnie nadaje się pod makijaż, nie roluje się. Dość szybko się wchłania, przy grubszej warstwie na noc trwało to trochę dłużej, ale jak dla mnie nadal w porządku 

Działanie :  Krem nadaje się zarówno na dzień, jak i na noc. Przy mojej mieszanej skórze z tendencją do zaskórników nie zauważyłam zapychania. Fajny pod makijaż, nic się nie rolowało, nie kolidował z podkładem. Przy nałożeniu grubszej warstwy na noc, efekt rano był zauważalny- delikatna, miła w dotyku, nawilżona skóra. Podczas stosowania kremu ok dwa miesiące naprawdę zauważyłam wzrost nawilżenia, skóra jest bardzo przyjemna w dotyku. Idealny dla osób które cenią sobie dobre nawilżenie- ja u siebie takie właśnie zaobserwowałam. Ciekawa jestem jak sprawdza się u osób ze skórą suchą ;)

Póki co zrezygnowałam z niego na rzecz maści z witaminą A i maseczek z kurkumy- walka z niedoskonałościami jest naprawdę zacięta...;) Cały czas jednak gości w mojej łazience i wracam do niego gdy czuję, że moja skóra potrzebuje kremu , i na pewno nie jest to mój ostatni słoiczek tego kremu. 


Jakie macie opinie na temat tego kremu? Może nie sprawdził się u Was tak dobrze jak u mnie?

4 komentarze:

  1. Niestety nie miałam, więc się nie wypowiem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go nigdy, choć u mnie pewnie sprawdziłby się na noc, bo na dzień muszę użyć czegoś matującego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na dzień już go nie używam-na rzecz nawilżaczy w filtrze. Na noc polecam, rano skóra naprawdę jest cudowna :)

      Usuń