czwartek, 30 stycznia 2014

Podsumowanie włosów- Styczeń

Nadszedł czas na małe podsumowanie styczniowej pielęgnacji. Włosy nie są w świetnym stanie- przez ostatnie trzy miesiące olałam włosy na rzecz cery, po rzuceniu palenia moja skóra przeszła prawdziwy kryzys. Żałuję, że nie mam zdjęć z listopada- wtedy odpuściłam sobie dbanie i ich stan bardzo się pogorszył. Zdjęcia które pokaże tutaj to dla mnie już postęp :) 

Pomimo tego, że w sumie to nie jestem zadowolona ze stanu swoich włosów- postanowiłam co miesiąc mimo wszystko wrzucać zdjęcie, żebym pod koniec roku zauważyła (oby!) jak wielka przemianę przeszły :D




Przez moje zaniedbanie dorobiłam się,paskudnych, rzadkich i spuszonych końcówek-tutaj widać je idealnie!

Jest jednak jedna rzecz, z której jestem baaardzo dumna! Moje pierwsze babyhair :)




Zrobiłam też małe porównanie- niecały miesiąc picia siemienia lnianego. Wydaje mi się, że włosy uległy lekkiej poprawie.
+ wszystkie powyższe babyhair są zasługą siemienia! 

Może to zbyt mało czasu,żeby porównywać, ale wydaje mi się, że minimalna różnica jest.Chyba że sobie wmawiam i doszukuję się efektów na siłę :)

Jak wyglądała pielęgnacja w styczniu?

  • mycie co 2 dni - Timotei 7 ziół
  • po każdym myciu odżywka - Balsam regenerujący biovital, Rubella (KLIK)
  • co drugie, trzecie mycie- Biovax z olejami
  • 2 razy w miesiącu- spirulina (do maski)
  • siemię lniane- codziennie rano
  • prawie przed każdym myciem- Olej lniany budwigowy, który zyskał miano ulubieńca stycznia i zasługuje na osobną notkę! Moje włosy go pokochały

Dalsze plany pielęgnacji:
  • nie farbować!! (postanowienie na 2014 rok- farby bardzo zniszczyły mi włosy, ostatnie farbowanie 02.11.2013 rok )
  • spróbować innych metod olejowania
  • wypróbować kilka zachwalanych produktów :)
  • poświęcać włosom więcej uwagi, nie robić wszystkiego w biegu
  • podciąć końcówki idealnie na prosto- najlepiej maszynką!
  • zmienić szampon do włosów na coś z aloesem
  • włączyć do pielęgnacji peelingi głowy i oczyszczanie raz na jakiś czas

2 komentarze:

  1. Też postanowiłam zacząć pielęgnować swoje włosy tak "na serio". Mam nadzieję, że obie zauważymy poprawę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pora najwyższa! Oby oby, mam nadzieję że u obu z nas będzie mega przyrost i milion nowych włosków :)

      Usuń