niedziela, 16 marca 2014

Podsumowanie włosów-Luty

Lepiej późno niż wcale :) Luty był dobrym miesiącem dla włosów, załapały się na podcięcie końcówek( chociaż po zdjęciach widzę, że podcięłam za mało). Dodatkowo przed każdym myciem nakładałam na nie olej :) Na zdjęciach jest duża różnica..Dziwne, były zrobione w ten sam dzień, tyle że w różnych miejscach. Kolor na żywo wygląda jak na dolnych zdjęciach






Już cztery miesiące piję siemię lniane. Babyhair rosną w siłę, nigdy wcześniej nie miałam ich tak dużo :)





Pielęgnacja w lutym nie była skomplikowana-i chyba taka najbardziej służy moim włosom

  • przed każdym myciem nakładałam olej lniany
  • prawie po każdym myciu- maska z Biovaxa(z olejami)
  • do mycia: Nivea Hydro Care 
  • odżywka: Rubella z olejami
  • spirulina raz na tydzień
  • raz na tydzien do maski dodawałam aloes
  • 2 razy rozjaśnianie rabarbarem
  • do zabezpieczania końcówek- jedwab Biosilk
Stan włosów oczywiście nie jest cudowny, ale jak porównam sobie ze zdjęciami ze stycznia..To jak na miesiąc jest całkiem w porządku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz