czwartek, 13 lutego 2014

LOVE BOX! Czyli Shinybox Luty 2014

Nadszedł czas na kolejną odsłonę Shinybox :) Prędkość kuriera naprawdę mnie zadziwia,przesyłki są dostarczane w tempie ekspresowym!




Co można znaleźć w środku?



Już na pierwszy rzut oka zakochałam się w zawartości tego pudełka!




1.White flower`s experience- Trzy rodzaje maseczki błotnej-produkt pełnowymiarowy 






2.Bielenda - Multifunkcyjny krem CC 10 w 1 - Produkt pełnowymiarowy

3.Afrodita- Preparat do usuwania skórek wokół paznokci(prezent dla subskrybentek)

4.Goldwell- Spray do włosów Big Finish-50ml



5.Joko- Maskara Queen Size- Produkt pełnowymiarowy 




6. Aromatherapybar- Olejek do masazu i kąpieli- Produkt pełnowymiarowy



No i coś co zawsze jest w Shinboxie, ale z czego raczej nie skorzystam-bon podarunkowy na 50 zł (przy zakupach za 200)

Bardzo ucieszył mnie ten Shinybox, uważam że jest naprawdę udany. Tusz do rzęs zawsze się przyda, błota z Morza Martwego chcę spróbować już od jakiegoś czasu :) Nie wiem jak to się dzieje, ale póki co Shinybox co miesiąc trafia w moje potrzeby.Jestem bardzo ciekawa kremu z Bielendy, zaraz pójdę go wklepać :D 
Jako że nie stylizuje włosów- spray zbytnio mi się nie przyda, ale może będzie potrzebny przed jakimś wielkim wyjściem :) żel do skórek był moim must have na luty- moje paznokcie mają ostatnio ciężki okres ,nie wiem dlaczego.

Ogólnie dla tego Shinobyxa jestem na TAK :)


2 komentarze: