czwartek, 17 kwietnia 2014

FIT and SHAPE by Shinybox, czyli kwietniowe pudełko

Jak co miesiąc, wyczekiwałam kuriera z uśmiechem na ustach, dotarł do mnie po 12. Na początku zdziwiła mnie waga pudełka- było dziwnie lekkie, poprzednie pudełka zawsze były ciężkie. No ale nie o tym ma być notka- co znalazłam w kwietniowym pudełku i czy spodobało mi się? :)



Oprawę graficzną tego pudełka oceniam na plus, wpadła mi w oko ;)

Gdy otworzymy nasze pudełeczko, ukazuje się nam złożona kartka która kryje niespodziankę:

I oczywiście kody zniżkowe, rabaty...Jak co miesiąc, których pewnie nie użyję :P No ale przejdźmy do kosmetyków :)


Clarena, diamentowy krem liftingujący do twarzy na dzień
" Luksusowy krem przeznaczony do codziennej pielęgnacji cery. Zawarty w nim pył diamentowy zmiękcza, nawilża, poprawia koloryt i przywraca blask zmęczonej cerze"
Cena: 99,99zł/50ml


Mythos&Flax, żel pod prysznic i gąbka antycellulitowa z luffy
"Oliwkowy żel pod prysznic zapewnia uczucie miękkiej i gładkiej skóry. Naturalnie nawadnia i intensywnie pielęgnuje. Naturalna gąbka roślinna 100% luffy wspomaga walkę z cellulitem, uelastycznia i ujędrnia skórę "
66 zł/zestaw




Donegal, lakier do paznokci i naklejki
" Szybkoschnące lakiery do paznokci, nie pozostawiają smug i dają efekt olśniewającego połysku. Do tego trwałe, samoprzylepne naklejki na paznokcie w modnych kolorach oraz wzorach"
Cena: od 12zł/zestaw



Syis, ampułka antycellulitowa
" Zawarte w kosmetyku kofeina i teofilina doskonale przyspieszają proces spalania tkanki tłuszczowej, a kwas hialuronowy optymalnie nawilża skórę zapobiegając jej szorstkości"
Cena:50zł/30ml


Rexona, antyperspirant Aloe vera
" Przyjemny zapach ogórka, arbuza i listków fiołka zapewnia długotrwałą porcję świeżości za każdym razem, gdy zwiększa się nasza aktywność. Antyperspirant redukuje pocenie i hamuje rozwój bakterii"
Cena:12 zł/sztuka


Synchroline, zestaw kremów do twarzy i ciała
"Dermokosmetyki Synchroline to produkty tworzone w oparciu o wiedzę farmaceutyczną, przeznaczone do zwalczania i łagodzenia różnych problemów skórnych "
Cena: od 51 zł/sztukę


Make up store, Kosmetyk do makijażu
"Odwiedź świat magicznych barw, poczuj piękno kobiecości i baw się kolorami"
Cena:od 49 zł/sztukę


Co uważam na temat tego pudełka?  

Słabiutko....Co ma większość tych kosmetyków do tematu pudełka? Szminka? Lakier do paznokci? Naklejki na paznokcie? Antyperspirant za Rexony? Serio??? Uważam to pudełko za najgorsze jakie było do tej pory, jednak zwracam honor Shiny za speca od reklamy.... Bo osoba która się tym zajmuje zna się na swojej pracy, spodziewałam się kokosów dzięki reklamie :) 

Wam przypadło to pudełko do gustu?Jesteście zadowolone?

12 komentarzy:

  1. już jakiś czas temu przestałam kupować te boxy,bo są tam coraz gorsze rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby za miesiąc się poprawili :P Moj SB to prezent od TŻ, więc aż tak mnie to nie boli, ale pudełko naprawdę jest słabe :P

      Usuń
  2. Rzeczywiście nic specjalnego. Ja nigdy nie miałam żadnego boxa :).
    Ale cena tego kosmetyku antycellulitowego za 30 ml... porażka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pewnie efekt po 30 ml byłby niezbyt widoczny :P

      Usuń
  3. Oprawa graficzna faktycznie wygląda bardzo korzystnie :) Trochę przesadzili z tą Rexoną według mnie :P Ciekawa jestem tej szminki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, ale póki co mam trochę rozwalone usta, więc żadna szminka nie wygląda na nich korzystnie ;/

      Usuń
  4. Sama nie kupuje tych pudełeczek ale chętnie czytam co w nich jest i oceny. Rzeczywiście pudełeczko fajne (bo pudełeczka to ekstra rzecz;P) ale zawartość nijaka...glossybox kwietniowy z tego co widziałam bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pudełeczek póki co zorganizowałam sobie toaletkę,trzymam w nich kosmetyki, przydają się :D Tyle negatywnych opinii było o glossy, że myślałam że shiny będzie trzymał poziom, a tu klops ;p

      Usuń
    2. Też tak z jakieś pół roku temu słyszałam, że glossy słabe, ale może shiny za bardzo "poleciał" na super opinii i się trochę przestał starać?
      A propo skrzyneczki z Ikei to nie pamiętam ile takie "saute" kosztowało, chyba ok.33zł..hmm..ale jakbyś kiedyś chciała miec takie swoje, wymarzone to mów :)

      Usuń
    3. Tylko 33 zł? :o to jak za darmo!

      Usuń
    4. Jak na taka skrzyneczkę to malutko, Ikea czasem ma fajne rzeczy i nie za drogie :) ale ogólnie uważam, że ma za bardzo wygórowane mimo, że krąży opinia, że jest tania.

      Usuń
    5. W sumie Twoja opinia jest bardziej miarodajna, bo masz tę skrzyneczkę przed sobą i widzisz strukturę, jakość wykonania itd. 33 zł to może być i bardzo drogo i bardzo tanio. Po Twoich przeróbkach wygląda tak pięknie że 33 zł wydało mi się niewielka kwotą :P

      Usuń